· 

INSTANT MOTIVATIE MET DEZE BUDDY WORKOUT

Buddy Workout

Weet je nog, de anti dip-tip van gisteren? Als je een buddy hebt gevonden, kunnen jullie samen de sportschool in! Vandaag laten Stephen en ik zien met welke oefeningen jullie aan de slag kunnen.

Samen 100 Jump squats

Van deze wordt je warm! Doe zoveel mogelijk Jump squats. Uitgeput? Dan is je buddy aan de beurt. Zo wisselen jullie elkaar af, tot de 100 is bereikt! Beginner-buddy's? Dan is 50 voldoende.

Workout schema


Sit ups met gewichtsbal (3 x 15)

Een golden oldie, maar nu met een sportmaatje aan je zij. Geef de bal aan elkaar over en voel die abs branden.

Fitness training


Planks met high five (3 x 20)

We blijven de buikspieren nog even tackelen. Iedere high five is één herhaling. Is deze oefening iets te zwaar? Probeer hem dan met je knieën op de grond, zoals je mij ziet doen.

Planks


Jump over leg raise (3 x 10)

De ene buddy houdt zijn of haar bovenlichaam en benen van de grond, terwijl de ander eroverheen springt en squat. Vergeet niet om te wisselen!

Buddy workout


Walking side squats (3 x heen en weer)

Je kunt deze oefening synchroon doen, maar het is natuurlijk ook leuk om er een wedstrijdje van te maken. De persoon die als laatste terug is, doet bijvoorbeeld 5 push ups.

Partner workout


Kruiwagen-squat-combi (3 x 10)

Dit vind ik de allerleukste oefening. De plank moet zijn of haar lichaam recht houden door de buikspieren aan te spannen, terwijl de ander squat. Probeer 'm maar eens!

Couple workout


Tackel je buddy en probeer deze oefeningen. Instant motivatie - en fun - gegarandeerd!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0