· 

BURN THAT BOOTY!

Ben je klaar voor een legday in de sportschool? Deze workout is beginners proof. Let's build that peach! 


Warming up: 10 minuten Crosstrainen

First things first: opwarmen op de Crosstrainer. Verveel je je? Wissel niveau's en verschillende tempo's af om het interessant te houden.

Workout


Squats (3 x 12-8 herhalingen)

Squats zijn een goede oefening, maar zorg wel voor een juiste vorm. Ga zo diep als comfortabel voelt en laat je voeten en knieën een beetje naar buiten wijzen.

Legday


Bulgarian split squats roeiapparaat (3 x 10 herhalingen)

Deze oefening vraagt om balans, maar is hartstikke fijn! Lichaamsgewicht is zwaar genoeg, maar je kunt natuurlijk altijd een dumbell toevoegen.

Legday


Glute cable kickbacks (3 x 12-8 herhalingen)

Hierbij is het belangrijk om een goede connectie met je spieren te maken. Voer deze oefening langzaam en gecontroleerd uit, dan is 'ie geweldig voor je billen!

Billen Trainen


3 pulses Squats (3 x 10 herhalingen)

Een leuke variatie op de standaard squats. Doe een squat, maak drie "pulses" en kom terug in startpositie. Die ga je voelen!

Oefeningen Benen


Abduction staand (3 x 12-8 herhalingen)

Deze oefening ziet er misschien een beetje gek uit, maar geloof me: je voelt 'm veel beter dan de zittende versie. Give it a try.

Workout


Dat was een goeie legday, of niet dan?! Enne, die spierpijn morgen is het allemaal waard ;-).

Reactie schrijven

Commentaren: 0